.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
از سری مسابقات فوتبال لیگ دسته یک ؛
قوهای انزلی در قائم‌شهر زمین‌گیر شدند!
شمال نیوز : شاگردان پاشازاده که زدن یک گل سیراب‌شان نکرد چندین بار به سوی دروازه ملوانان حمله بردند تا بالاخره توانستند در دقیقه 81 توسط مجتبی ممشلی به گل دوم خود دست یابند.
قوهای انزلی در قائم‌شهر زمین‌گیر شدند!

شمال نیوز : دو تیم شمالی، ریشه‌دار و محبوب نساجی مازندران و ملوان بندرانزلی در چهارچوب مسابقات فوتبال لیگ دسته یک از ساعت 15:15 امروز در ورزشگاه شهیدوطنی قائم‌شهر به مصاف هم رفتند.

 

جدال شاگردان مهدی پاشازاده و نادر دست‌نشان در نیمه نخست به سود قائم‌شهری‌ها به پایان رسید و رحمان جعفری با به ثمر رساندن یک گل توانست تیمش را برنده به رخت‌کن ببرد.


بازی در نیمه دوم و بعد از یک استراحت 15 دقیقه‌ای با سوت قاضی میدان آغاز شد و دو تیم در میان تشویق بی‌امان طرفداران پرشور خود توپ و میدان را به‌دست گرفتند.

 

 

در ادامه شهریار مقانلو، مهاجم ملوانان مرتکب خطا شده و با کارت قرمزی که از داور مسابقه دریافت کرد از زمین اخراج و ملوان مجبور شد 10 نفره به بازی ادامه دهد.

 

این خطا بر روی روشنگر، دروازبان نساجی انجام و همین امر سبب شد تا چند دقیقه‌ای پزشکان به مداوای وی بپردازند.

 

شاگردان پاشازاده که زدن یک گل سیراب‌شان نکرد چندین بار به سوی دروازه ملوانان حمله بردند تا بالاخره توانستند در دقیقه 81 توسط مجتبی ممشلی به گل دوم خود دست یابند.

 

شاگردان نادر دست‌نشان که 10 نفره به بازی ادامه می‌دادند در دقایق پایانی بازی مزد حملات خود را دریافت کرد و وحید حیدریه توانست از روی ضربه کرنر گل نخست ملوان را به ثمر برساند.

 

بعد از این گل، باز هم تیم نساجی بود که یکپارچه حمله شد و توانست یه گل دیگر به ثمر برساند ولی این توسط داور میدان مردود اعلام شد و این بازی جذاب و مهیج با نتیجه 2 بر یک به سود تیم نساجی به پایان رسید. / فارس

22


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.29 seconds.